22 Ağustos 2015 Cumartesi

SungJae Alarmı ! | K o r e


Girişi TAK diye yapıyorum.
Sungjae 'yi tanıdığım alanları aşağıda sıraladım.


BtoB



 **Yook SungJae bence BtoB'da etkin role sahip.Sesi de güzel zaten.zaten. Sürpriz yumurta gibi sesi çocuğun.

**İzlediğim kliplerde çok tatlı ^^


**Bu arada duyurulur.Şeker şeyler sevenleri Sung Jae'nin sarı saçlı olduğu Ilhon'un da kızıl saçlı olduğu BtoB kliplerine davet ediyorum.Bende bir yerlerde izliyor olacağım.


School 2015 Who Are You





**Hakkını yediler Gong Tae Kwang'cığın hala sinirliyim yönetmene o kadar yaz yaz biz zannedelim TaeBi olacak sonra ...
Hayır da Eun Bi Tae  Kwang'ın ona yaklaştığı çoğu zaman ses çıkarmıyordu. Yani Tae Kwang  yanındayken yok ben Yi An 'ı seviyorum falan filan demiyordu.Bi ara bir şey sorma kararsızım falan gibicesinden birşeyler söylemişti.Ne ara pat diye karar verdi Han Yi An diye anlamıyorum.



İzlemekten hoşlanmadığım bir sahne


*Yok Tae Kwang'ın duygularını düşünen karakter Lee Eun Bi  , YEMEYİN BENİ ! Besbelli oyun oynadı çocukla.

Üzgün Sungjae

*Sonra da diyorum ki Yi An gibi yüzme yarışını  terketmedi Tae Kwang Eun Bi için ...Hiç umrumda değil .Hep yanındaydı zaten :) Sonuna kadar Tae Kwang !!! Neler yaptı çocukcağız.İsmini ilk söyleyen oydu.Ağlarken yanında olan da.

(*Çok yüz verdiler bu kıza-Lee Eun Bi- çooooooook )

*Çocukcağız diyorum ama şuan gerçek olmasa da bir program kapsamında evli.

*Şöyle bir durum da var haberiniz olsun, dizideki başrol kız -yani Kim So Hyun- da eğer seçebilme şansı olsaymış Yook Sung Jae'yi seçermiş .He he he yaşasın !!



We Got Married 


Sol Joy              Sağ SungJae

**Belki biliyorsunuzdur.Güney Kore'de MBC televizyonunda yayınlanan We Got Married diye bir program var .Ünlüleri sanal olarak -Sanal dediğime bakmayın - evli yapıyor.Görevler verip gerçekleştirmelerini istiyor.Stüdyoda da yorumcular var.Hareketlerini yorumluyorlar.

**Tabi bu kadar değil. Aynı evde yaşamalar ,karıcığım kocacığım -hiç tasvip etmem :D- balayılar ,neler neler var.

**Song Jae Rim&Kim So Eun çiftini bayağı bir izledim.Zaten sonlara doğru başlamışım.CNBLUE Jonghyun & adını unuttuğum Tatlı Bir Kız'ı da izlemeye başladım.

*edit, Boice olduktan sonra sinirden patlayacak olup izlememeye başladım.

Asıl konumuz olan 


**We Got Married Sungjae & Joy çiftini hiç desteklemiyorum.3 bölüm izledim daha fazla izlemeyi planlamıyorum.Her ikisini de ayrı seviyorum ben !
Red velvet iyi bir kız grubu.BtoB da kendi alanında iyi ama bu dondurmalı noddle , çikolatalı yumurta haşlaması gibi hissettiriyor bana.

**Gerçi Joy ,sen git SungJae'ciğimiz ile WGM çek seni çok sevelim(!) Üzgünüm nesnel ve objektif olmak bana göre değil. 


Sarı Saçlar 



School 2015'den bir kare

*SungJae'nin sarı saçlı olmadığı hiçbir kliplerini izlemediğim doğrudur.Ne yapayım.Sarı daha iyi.Takıntı meselesi..^^

Yine School 2015'den ama biraz son bölümlerden.
İşte bu tipi sevmiyorum.Tam da bunu ! Sarı daha şeker ^^


You can cry'daki fotoğraf çekiminden.

**Gerçi şimdi düşündüm de her hali iyiymiş.


Kızıl mı ne?.Bu da güzel :D

***Ve SOON Vedayı Gong Tae Kwang ile yapıyoruz..

Ve Gong Tae Kwang.İşte bu.




KAYNAKLARIM 

DEMİRBAŞ GOOGLE GÖRSELLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder