27 Ağustos 2015 Perşembe

Şikayetname | Y a z ı

O aralar beynimin durumu.*2011-2012 sıraları


Blogger hesabımı açtığımda yıl 2012 idi  ve ben de 13 yaşındaydım.Blog dergileri modaydı o sıralar ya da ben çok salak olup o akımların birine katılmıştım.
-Neyse şu an konumuz bu değil-

Velhasıl paint'ten -:D :D :D - ve photoscape den destek alarak bir şeyler yaptım.Sıradan bir tema seçtim haliyle.Siyah falan.Ama ne istekliyim cidden görmelisiniz !!
-Küçüktüm daha tabi-


Kendi kendime işte..


Vee

Tada! İlk posttan sonra blogla uğraşmayı bıraktım.
-Zaten genelde böyleyimdir.-



İşe büyük istekle başlarım...

Araştırmalar bile 2 saatimi alır.
Sonra en iyisini yapmak için

-ya kısacık işi 10 saatte yaparım cılkını çıkarır bıkarım .
-ya da ilk adımı atar bıkarım ,bırakırım.


Çabucak ve istekle bitirebildiğim yegane şey çikolata kavanozu


Sanırım bu yazı da konuya başlamadan vıcıklaştı.


Her neyse ...


Her neyse .



Şimdi de header derken , blog tasarımı derken harcıyorum zamanımı.Bıkmaya çalışır gibi.Yazıya başlıyorum .Uzuyor.Sinirden kapatıyorum ya da cılkı çıkıyor

3 metre yazı oluyor kaydır kaydır bitmiyor.




Millet nasıl okuyacak ! 


-Kendime atarlandım birazz-

Şimdiki sorunum ,Sayfalar bölümündeki kategorilere yazıları dağıtmak.Olmuyor abi ! Sinirden çatlayacağım resmen !!!! 

Etiket desen bir sürü yazdım o sayfanın ismini.E bakıyorum yanlış da yazmamışım.Niye olmuyor o zaman

Son kısmını ünlemlerimle donattığım bu yazıyı sonlandırmak istiyorum.

Olmuyor sayın seyirciler .Kategorilere ayıramıyorum.Girin bakın ve bu neden yapamıyor diye,  beni kınayın.

-SON-

edit:yaptım sonunda , ama işte böyle şeyler yaşadıydık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder