17 Temmuz 2015 Cuma

BtoB vol1 | K o r e P o p

Born To Beat


*Bu yazımda belki sizin çoktan tanıdığınız sevdiğiniz belki de sevmediğiniz (sevilmez mi bu grup ? :P) bir grup olan BtoB'u tanıtacağım.

-Şahsen ben yakın zamanda keşfettim ve SungJae'nin School 2015'de oyuncu olması işimi çok kolaylaştırdı:D- 




*Yazıyı yazma planları yapıyorken tanıtmayı hiç düşünmedim.Sonra da farkettim ki 3 tane üye dışında diğerlerinden bi'haber yaşıyorum.(SungJae-Ilhoon-Changsub) .Tanıtma bahanesiyle bende yararlanayım dedim.



Resmi olarak 


Grup Adı: BTOB / B-to-B / Born To Beat
Çıkış Tarihi: 21 Mart 2012
Şirket: Cube DC
Resmi Site: http://www.btobofficial.com/
Resmi Fan Sitesi: http://cafe.daum.net/cube-btob
Resmi Twitter Hesabı: https://twitter.com/#!/OFFICIALBTOB


**Cube DC'nin ilk sanatçısı, çaylak grup BTOB (“B-to-B”) 7 üyeli erkek grup 21 Mart'ta çıkışını yapmıştır ve ayrıca Cude DC'nin çıkış yapan ilk sanatçısıdır.

Düşüncelerim


*Ben en çok Sung Jae'yi beğeniyorum.Hakkında yazacağım yazıya şuradan bakabilirsiniz.

*Ilhoon'un rap'i çok hoş.Ne bileyim aşağıdaki kliplerin hepsinde Ilhoon'un sırasını beklemiş olabilirim.


*SungJae'nin sesi beni çok şaşırtmıştı.İlk dinlediğimde .Süpriz yumurta gibi ,diziyi izleyip de oradan SungJae'yi keşfedenler için.

*Peniel Shin fazla söylemiyordu açıkçası benim klibini izlediğim ve dinlediğim şarkılarda.Hatta bir tanesinde sadece komedi kısımlarını ona vermişlerdi.

*Changsub'un yüzü çok farklı .Saçma sapan bir sürü kişiye benzettim.Sesi de mükemmel.Birkaç saat dinleyebilirim.


* Eunkwang'ın da sesi güzel bence .Dinlerim yani.

*Minhyuk ve Ilhoon'un sesi bazen acayip kalın olabiliyor.Bayağı dikkatimi çekti valla :D 




*HyunSik'in gülüşü çok komik.O gülünce bende gülmek zorunda kalıyorum.






Benim izlediğim ve bakmanız gerektiğini düşündüğüm klipler :D 

İyi seyirler.  ^^



Burada da Ilhoon ve müthiş yeteneğini izleyebilirsiniz...^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder